Drifts- & serviceaftale

    Drifts- & serviceaftale

    Med en drifts- & serviceaftale er din virksomhed sikret overvågning, vedligeholdelse og tilkaldevagt tilpasset efter dine behov, både med hensyn til hyppighed og omfang. Prosign RFID tilbyder bl.a. følgende drifts- og serviceydelser som vi bruger til at skræddersy en løsning der passer til netop jeres behov:

    • Support- og tilkaldevagt 24-7-365
    • Garanteret responstid på kvalificeret tekniker-assistance
    • Garanteret udskiftning af defekt hardware samme dag
    • Remote overvågning af RFID læsere
    • Remote overvågning af Prosign RFID software
    • Udvidet garanti på hardware
    • Support til fejlsøgning/fejlretning både online og onsite
    • Remote backup af jeres RFID systemer og data
    • Træning og uddannelse af personale

    Prosign Total Response

    Ønsker jeres virksomhed den totale frihed og sikkerhed tilbyder Prosign RFID gerne at tage det fulde driftsansvar for jeres RFID system med løsningen "Prosign Total Response". Med "Prosign Total Response" får i gratis assistance fra vores teknikere hvis systemet ikke længere læser med den performance og sikkerhed der er aftalt – det gælder naturligvis døgnet rundt. Eneste betingelse for en garanteret drift er at RFID læsere og øvrige enheder i systemet er opsat og konfigureret af teknikere fra Prosign RFID (eller deres anvisninger) samt aftale om løbende serviceeftersyn og central overvågning.

    Med drifts- & serviceaftalen "Prosign Total Response" på jeres RFID installation undgår i manglende performance og de fleste nedbrud.

    Med drifts- og serviceaftalen "Prosign Total Response" påtager Prosign RFID sig det fulde driftsansvar til en fast pris som omfatter alle ydelserne, hvilket betyder sikkerhed i budgettering - aftalen kan også være delvist afhængig af forbruget.

    Tilkald og support døgnet rundt – Prosign RFID tager det fulde ansvar for dit RFID system.